α/α |
Κατάλογος Δράσεων – Υποδράσεων του
προγράμματος «Εκπαίδευση αλλοδαπών &
παλιννοστούντων μαθητών» |
|
|
Δράση 1 |
Υποστήριξη
της λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής |
1 |
Υποδράση 1.1. |
Υποστήριξη του σχολείου
και των εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις Τ.Υ σε θέματα οργάνωσης και
λειτουργίας των Τ.Υ. |
2 |
Υποδράση 1.2. |
Διερεύνηση γλωσσικών
αναγκών μαθητών στις Τ.Υ. |
3 |
Υποδράση 1.3. |
Υποστήριξη της
συνεργασίας των εκπαιδευτικών του σχολείου με άξονα τις Τ.Υ. |
4 |
Υποδράση 1.4. |
Αξιολόγηση της
λειτουργίας των Τ.Υ. |
4 |
Υποδράση 1.5. |
Ψηφοποίηση γραπτών και
προφορικών παραγωγών μαθητών στις Τ.Υ. |
|
Δράση 2 |
Ενίσχυση
της ελληνομάθειας |
5 |
Υποδράση 2.1. |
Ενημέρωση και
υποστήριξη των εκπαιδευτικών |
6 |
Υποδράση 2.2. |
Υποστήριξη του σχολείου
στην οργάνωση και τη λειτουργία των τμημάτων ενίσχυσης της ελληνομάθειας |
7 |
Υποδράση 2.3. |
Λειτουργία θερινών
τμημάτων |
8 |
Υποδράση 2.4. |
Αξιολόγηση της
εφαρμογής των προγραμμάτων ενίσχυσης της ελληνομάθειας |
|
Δράση 3 |
Καλλιέργεια
κλίματος διαπολιτισμικής επικοινωνίας σε επίπεδο σχολείου |
9 |
Υποδράση 3.1. |
Ανάπτυξη και εφαρμογή
διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων |
10 |
Υποδράση 3.2. |
Εμπλουτισμός της
σχολικής βιβλιοθήκης, κατά κύριο λόγο, των ομάδων Α΄ και Β΄ |
11 |
Υποδράση 3.3. |
Δημιουργία
Αντιρατσιστικού Υλικού |
|
Δράση 4 |
Επιμόρφωση
εκπαιδευτικών και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας |
12 |
Υποδράση 4.1. |
Εξειδικευμένες
επιμορφώσεις |
13 |
Υποδράση 4.2. |
Εξ αποστάσεως
επιμόρφωση |
14 |
Υποδράση 4.3. |
Γενικές επιμορφώσεις |
|
Δράση 5 |
Ενίσχυση
της μητρικής γλώσσας των μαθητών |
15 |
Υποδράση 5.1. |
Διερεύνηση αναγκών και
προϋποθέσεων |
16 |
Υποδράση 5.2. |
Σχεδιασμός και
κατασκευή του γλωσσικού υλικού για διδασκαλία |
17 |
Υποδράση 5.3. |
Σχεδιασμός πλάνου
εποπτείας, πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση |
|
Δράση 6 |
Προγράμματα
ψυχολογικής υποστήριξης |
18 |
Υποδράση 6.1. |
Διερεύνηση αναγκών και
σχεδιασμός παρεμβάσεων ψυχολογικής υποστήριξης |
19 |
Υποδράση 6.2. |
Εφαρμογή και αξιολόγηση
παρεμβάσεων ψυχολογικής υποστήριξης |
|
Δράση 7 |
Σύνδεση
σχολείου και κοινότητας |
20 |
Υποδράση 7.1. |
Ενδυνάμωση της
οικογένειας |
21 |
Υποδράση 7.2. |
Ανάπτυξη πλαισίου
συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς
λειτουργούς |
|
Δράση 8 |
Δικτύωση
σχολείων |
22 |
Υποδράση 8.1. |
Δημιουργία δικτύων
συνεργατών |
23 |
Υποδράση 8.2. |
Αξιοποίηση των ΤΠΕ για
την προώθηση της επικοινωνίας των εμπλεκομένων στο Πρόγραμμα και την παροχή
επιστημονικής καθοδήγησης σε μεγάλη κλίμακα |
23 |
Υποδράση 8.3. |
Διαχείριση
αυτεπιστασίας |
|
Δράση 9 |
Λοιπές
υποστηρικτικές ενέργειες |
24 |
Υποδράση 9.1. |
Ενέργειες αποτύπωσης
και αποτίμησης της υπάρχουσας κατάστασης |
25 |
Υποδράση 9.2. |
Ενέργειες προσαρμογής
του εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού υλικού που έχει παραχθεί στο πλαίσιο
έργων του ΕΠΕΑΕΚ Ι και ΙΙ (1.1.1α) |
26 |
Υποδράση 9.3. |
Ενημέρωση των
συμμετεχόντων σε μελέτες και έρευνες επί των αποτελεσμάτων |
27 |
Υποδράση 9.4. |
Δημιουργία σύντομου
οδηγού ενημέρωσης σχετικά με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα για γονείς και
μαθητές |
28 |
Υποδράση 9.5. |
Εκπαιδευτικές
επισκέψεις των μαθητών/τριών |
29 |
Υποδράση 9.6. |
Ενέργειες προβολής του
Προγράμματος |