6ο Πειραματικό Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού


ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΣΙΓΓΑΝΟΠΑΙΔΩΝ (2004)

 

 

Για τους γενικούς ιστορικούς μηχανισμούς αναπαραγωγής της περιθωριοποίησης των ελληνικών τσιγγάνικων πληθυσμών

Εισήγηση για την εσωτερική αξιολόγηση του έργου: «Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο»

Η εικόνα των Τσιγγάνων από τη σκοπιά των γονέων

Η εικόνα των Τσιγγάνων από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών

Η εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρομική προέλευση: θεωρία, εμπειρία, προοπτικές

Η στάση του δασκάλου απέναντι στο δίγλωσσο μαθητή

Η συμπεριφορά των κατοχικών δυνάμεων απέναντι στους Έλληνες Τσιγγάνους και πώς επέζησε αυτή μειονότητα

Μαθητές και πολιτισμική ετερότητα: εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των μαθητών απέναντι στο διαφορετικό

Οι γύφτοι στη νεοελληνική λογοτεχνία

Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος: «Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» 2002-2004

Ταυτότητα Τσιγγανοπαίδων και Σχολείο: Συμπεριφορές - Στάσεις – Προσδοκίες

Φοιτητές και πολιτισμική ετερότητα: εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των φοιτητών απέναντι στο διαφορετικό

Χώρος και Τσιγγάνοι: μια διαπολιτισμική προσέγγιση της κοινωνικής αναπαράστασης για τους τσιγγάνους

Ethnicity, Cultural Differences and National Curriculum: Possibilities and Restrictions

Integrationsprobleme mit Aussiedlern in Deutschland – Möglichkeiten und Grenzen der Bildungspolitik

 


[Αρχική] [Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου]

[Το ιστορικό του σχολείου μας][Διδακτικό Προσωπικό][Μαθητικό Δυναμικό][Βιβλιοθήκη Δασκάλων][Βιβλιοθήκη Μαθητών][Σύλλογος Γονέων]

[Παραστάσεις-Εκδηλώσεις][Καλλιτεχνικά][Άλλες Δραστηριότητες][Καινοτομίες]

[Ολοήμερο σχολείο][Διαπολιτισμική Εκπαίδευση][Περιβαλλοντική Εκπ/ση][Ολυμπιακή Εκπ/ση][Καλλιπάτειρα]

[Ευέλικτη Ζώνη][Αγωγή Υγείας][Κυκλοφοριακή Αγωγή] [Προγράμματα Τοπικής Ιστορίας][Δια Βίου Μάθησης][Unicef-Action Aid]

[Χρήσιμες Συνδέσεις]   [Η εφημερίδα μας]