ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ

(σχολικό έτος 2000-01)

 

1. Κάθε Τετάρτη υπήρχε στο σχολείο η επίσκεψη ενός ειδικού παιδοψυχολόγου (ήταν ένα πρόγραμμα συνεργασίας δήμου-σχολείου),

ο οποίος είχε συνεργασία με τους δασκάλους και τους γονείς παιδιών

που είχαν κυρίως προβλήματα συμπεριφοράς και προβλήματα στις

σχέσεις με τους γονείς τους .

Επίσης έγιναν επτά συναντήσεις σχολής γονέων (διαλέξεις ) σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και η ανταπόκριση των γονιών ήταν  πολύ θετική.

 

2. Προς το τέλος της σχολικής χρονιάς αποκτήσαμε για πρώτη φορά στο σχολείο Η/Υ, πέντε στον αριθμό, προσφορά του δήμου. Ξεκίνησε έτσι πρόγραμμα εκμάθησης των υπολογιστών από τα παιδιά, στα πλαίσια του διευρυμένου ωραρίου από τους δασκάλους του προγράμματος.

 

3. Τέλος αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους εκπαιδευτικούς του σχολείου γιατί με το άριστο κλίμα συνεργασίας που υπήρχε μεταξύ όλων των συναδέλφων μπορέσαμε κι αλλάξαμε την εσωτερική όψη του σχολείου αφιερώνοντας πολλές ώρες από την προσωπική μας ζωή (απογεύματα και Σαββατοκύριακα) ώστε τα παιδιά να έρχονται με περισσότερη όρεξη στο σχολείο κάνοντας μάθημα σε ένα χώρο που τους θύμιζε σχολείο, παρά κάποια άλλη υπηρεσία. Στην προσπάθεια αυτή συμμετείχαν και τα παιδιά του σχολείου συμμετέχοντας με μεγάλη διάθεση. Η συνδρομή του συλλόγου γονέων σε όλα αυτά ήταν μεγάλη. Η συνεργασία μαζί τους ήταν άψογη. Έτσι λοιπόν ζωγραφίσαμε τους εσωτερικούς τοίχους του σχολείου με παιδικές κι άλλες παραστάσεις , βάλαμε φελοπίνακες στους διαδρόμους , όπου τα παιδιά εκθέτουν τα έργα τους που κατασκευάζουν κατά την ώρα των τεχνικών στην τάξη τους , στολίσαμε τους διαδρόμους με αρκετές κορνίζες που απεικονίζουν τοπία από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Μεγενθύναμε , πλαστικοποιήσαμε και κορνιζοποιήσαμε σε διαστάσεις 1,60 Χ 1,20 μ. μια εικόνα των τριών Ιεραρχών, καλύπτοντας τον εσωτερικό τοίχο της εισόδου του σχολείου.

Το σχολείο άλλαξε τελείως όψη κι είμαστε όλοι χαρούμενοι γι’αυτό , παιδιά, γονείς και δάσκαλοι.

 

Πίσω