(σχολικό
έτος 2001-02)
1.Tα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης επισκέφτηκαν στην Ν. Σκιώνη Χαλκιδικής το λαογραφικό πάρκο «Μια φορά κι έναν καιρό» όπου υπήρχε διαμορφωμένος χώρος, που έμοιαζε με ελληνικό χωριό του περασμένου αιώνα. Εκεί είδαν από κοντά μαγγανοπήγαδο, αποθήκες σιτηρών και εργαλείων σποράς, οργώματος, θερισμού, ένα παραδοσιακό καφενείο, τη στάνη, το στάβλο, τον ανεμόμυλο κι άλλα πολλά που κίνησαν ζωηρά το ενδιαφέρον τους και αποτέλεσε αντικείμενο ευρείας συζήτησης τις επόμενες μέρες.
2.Tα 2 τμήματα της Δ τάξης του σχολείου συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα στις εγκαταστάσεις του υγροβιότοπου του Δέλτα του Αξιού με στόχο την ευαισθητοποίηση τους στη χλωρίδα και πανίδα της περιοχής. Κατόπιν πήγαν στις όχθες του Αξιού και παρατήρησαν προστατευόμενα πτηνά με τη χρήση ειδικών διόπτρων.
3.Τα παιδιά της ΣΤ τάξης επισκέφτηκαν το χιονοδρομικό κέντρο Πισοδερίου Φλώρινας, όπου έγινε η πρώτη τους επαφή με το άθλημα του σκι και την εκμάθηση του.
4.Το ένα τμήμα της ΣΤ τάξης συμμετείχε σε ένα ημερήσιο πρόγραμμα του Κ.Π.Ε. με θέμα : « Νερό χθες, σήμερα, αύριο »
5.Τα παιδιά της Ε΄ τάξης πήγαν στις 5 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στο Λευκοχώρι Σερρών όπου επισκέφτηκαν τον όμιλο ιππασίας, ήρθαν σε επαφή με τη φύση, είδαν από κοντά κατοικίδια ζώα κι έκαναν ιππασία.
6.Μια αξέχαστη εμπειρία
– 5 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Στις 5 Ιουνίου παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος τα
παιδιά της ΣΤ΄ τάξης με χρήματα που είχαν μαζέψει όλη τη χρονιά στο ταμείο τους
και με τη βοήθεια του δήμου (χορήγηση του λεωφορείου) συμμετείχαν σ’ ένα περιβαλλοντικό-εκπαιδευτικό
πρόγραμμα αναψυχής και υπαίθριων δραστηριοτήτων που έγινε στις
εγκαταστάσεις της εταιρείας λαϊκής βάσης Ενεργειακή-Τουριστική Παναγίτσας
στην Παναγίτσα της Έδεσσας.
Στις πλαγιές του Βόρα σε υψόμετρο 1100μ. η οργανωμένη ομάδα αναψυχής και δραστηριοτήτων πρόφερε στους μαθητές ένα συνδυασμένο πρόγραμμα απασχόλησης με εκπαίδευση και παιχνίδια μέσα στο πλούσιο φυσικό περιβάλλον του βουνού.
ρεύματος κι ενημερώθηκαν για
τον τρόπο λειτουργίας του. Έπειτα
πήγαν στην τεχνητή πίστα χιονοδρομίας κι έμαθαν για τον τρόπο λειτουργίας της.
Ακολούθησε πεζοπορία στο δάσος, προσανατολισμός και παιχνίδια με πυξίδα. (Α΄ ομάδα)
Πρέπει να σας πω ότι τα παιδιά ήταν χωρισμένα σε δύο ομάδες.
Ενώ η Α΄ ομάδα έκανε τα
παραπάνω η Β΄ ομάδα πήρε μέρος στις παρακάτω δραστηριότητες:
·
Εναέρια διαπέραση πάνω από τη λίμνη.
·
Αναρρίχηση σε τεχνητή πίστα
·
Canoe στη λίμνη
·
Τοξοβολία.
Το μεσημέρι υπήρχε ανάπαυση και
φαγητό.
Κατόπιν έγινε αλλαγή των
δραστηριοτήτων των ομάδων.
Στο τέλος της ημέρας τα παιδιά
δεν ήθελαν να φύγουν, ήταν γι’ αυτούς όπως έλεγαν η καλύτερη τους εκπαιδευτική
επίσκεψη στο δημοτικό σχολείο που θα τους μείνει αξέχαστη. Το πρόγραμμα αυτό
θέλουμε να το επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο με τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης.
7. To ένα
τμήμα της ΣΤ και το ένα τμήμα της Ε τάξης σε συνεργασία με το Κ.Π.Ε.
συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα με δραστηριότητες περιβαλλοντικού περιεχομένου στο
ΣΕΪΧ ΣΟΥ της Θεσ/νίκης.
Κύριο θέμα του :« Η
δασοπροστασία και η κατάσβεση δασικών πυρκαγιών ».