6ο Πειραματικό Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού


ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (2008)

Αποκλίνουσα συμπεριφορά αλλόφωνων μαθητών: είναι οι μαθητές με πολιτισμικές και γλωσσικές διαφορές μαθητές με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες;

Γιατί δε μαθαίνουν ελληνικά οι μουσουλμανόπαιδες

Διαθεματικές προσεγγίσεις και διαπολιτισμικότητα στα πλαίσια του Δ.Ε.Π.Π.Σ

Διαπολιτισμική εκπαίδευση και σχολική Ιστορία

Διδακτικές και μαθησιακές καταστάσεις που προκύπτουν από τη διδασκαλία μαθητών διαφόρων πολιτισμικών ομάδων

Διδασκαλία στα πλαίσια του προγράμματος: «Ένταξη παιδιών παλλινοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο για την Α/βθμια εκπαίδευση» σύμφωνα με το διαπολιτισμικό εκπαιδευτικό μοντέλο με τη χρήση της ομαδοσυνεργατικής και της μεθόδου project.

Ένα δίγλωσσο ελληνο-γαλλικό παιδαγωγικό πρόγραμμα: η εμπειρία έξι χρόνων εφαρμογής

Ερευνώντας τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τη «διαπολιτισμικότητα» σε ένα Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης: Μεθοδολογικά και δεοντολογικά ζητήματα στη έρευνα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

Η αξιοποίηση του παραμυθιού στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε τάξεις μεταναστών

Η διαμεσολάβηση της κινηματογραφικής ταινίας με διαπολιτισμικό περιεχόμενο, ως γνωστική, αισθητική και συναισθηματική εμπειρία στην εκπαιδευτική διαδικασία

Η διαπολιτισμική επικοινωνία στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο: μια ερευνητική προσέγγιση σε θέματα διαχείρισης της διαπολιτισμικής σχέσης μεταξύ εκπαιδευτικού και αλλοδαπού μαθητή.

Η διαπολιτισμικότητα στην εκπαίδευση μέσω της δράσης eTwinning. Παρουσίαση περίπτωσης.

Η Διγλωσσία στη Μειονοτική Θράκη και η εκπαιδευτική προσέγγιση

Η διδασκαλία και αξιολόγηση αλλοδαπών μαθητών και παλινοστούντων στην Ελλάδα

Η έννοια της στρατηγικής και του σχεδιασμού στα διαπολιτισμικά σχολεία. Ένα παράδειγμα

Η πρόσληψη της εικόνας του αλλογενή μαθητή από τους εκπαιδευτικούς: Τα αποτελέσματα μίας εμπειρικής έρευνας μελέτης

Η ετοιμότητα και οι εργασιακές εμπειρίες των εκπαιδευτικών του Καρούτειου Διαπολιτισμικού Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις του Πεντάλοφου Κοζάνης

Μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο στις έρευνες του PISA - Συνθήκες που ευνοούν τη σχολική τους ένταξη

Μπορεί το μάθημα της Ιστορίας και του Ελληνικού Πολιτισμού να αποτελέσει κίνητρο για την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας;

Ο αντισταθμιστικός θεσμός των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) και των Φροντιστηριακών Τμημάτων (Φ.Τ.) σε ένα σχολείο ίσο για παιδιά άνισα

Οι Μετανάστες το Κοινό και μη Κοινό στους Διαπολιτισμικούς Οργανισμούς

Το θεατρικό παιχνίδι ως εργαλείο στη διαπολιτισμική εκπαίδευση

Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ο ρόλος τους στον αποκλεισμό των μεταναστών

«Τραγουδώ Ελληνικά». Ένα νέο εκπαιδευτικό συμπληρωματικό υλικό για την διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας

Υπερκινητικότητα, άγχος και γνωστικές ικανότητες σε δίγλωσσα παιδιά: μια διαπολιτισμική προσέγγιση με προεκτάσεις στην εκπαίδευση

Μεθοδολογικός οδηγός για τη χρήση σχολικών βιβλίων του Γυμνασίου

Οδηγός επιμόρφωσης: Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Αγωγή

 

 


[Αρχική] [Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου]

[Το ιστορικό του σχολείου μας][Διδακτικό Προσωπικό][Μαθητικό Δυναμικό][Βιβλιοθήκη Δασκάλων][Βιβλιοθήκη Μαθητών][Σύλλογος Γονέων]

[Παραστάσεις-Εκδηλώσεις][Καλλιτεχνικά][Άλλες Δραστηριότητες][Καινοτομίες]

[Ολοήμερο σχολείο][Διαπολιτισμική Εκπαίδευση][Περιβαλλοντική Εκπ/ση][Ολυμπιακή Εκπ/ση][Καλλιπάτειρα]

[Ευέλικτη Ζώνη][Αγωγή Υγείας][Κυκλοφοριακή Αγωγή] [Προγράμματα Τοπικής Ιστορίας][Δια Βίου Μάθησης][Unicef-Action Aid]

[Χρήσιμες Συνδέσεις]   [Η εφημερίδα μας]